Přihlášení
 

Zpět

Potrava pro domácí zvířata ČR a SR

Česká republika 2024

 

Česká republika - PET FOOD

Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie

(bez Makra a specializovaných obchodů/pet shops)

Tržby v 1000 CZK

PET FOOD total
2023 2024

% změna

2024/2023

DOG FOOD - psi 3 090 699 2 981 339 - 4 %
CAT FOOD - kočky 4 425 942 4 630 839 5 %
DOG FOOD - krmivo pro psy
DOG WET (mokré) 1 218 676 1 180 049 - 3 %
DOG DRY (suché, granule) 776 894 689 333 - 11 %
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) 812 601 826 650 2 %
DOG CHEWY (žvýkací produkty) 282 527 285 307 1 %
CAT FOOD - krmivo pro kočky
CAT WET (mokré) 3 238 045 3 399 320 5 %
CAT DRY (suché, granule) 893 867 905 581 1 %
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) 278 157 308 046 11 %
CAT MILK (mléko) 15 873 17 892 13 %

 

Slovenská republika 2024

 

Slovensko - PET FOOD

Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie

(bez Makra a specializovaných obchodů/pet shops)

Tržby v 1000 EUR

PET FOOD total
2023 2024

% změna 2024/2023

DOG FOOD - psi 66 922 66 066 - 1%
CAT FOOD - kočky 47 602 51 899 9%
DOG FOOD - krmivo pro psy
DOG WET (mokré) 27 008 27 613 2 %
DOG DRY (suché, granule) 24 528 23 200 -5 %
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) 10 039 10 397 4 %
DOG CHEWY PRODUCTS (žvýkajcí produkty) 5 347 4 857 -9 %
CAT FOOD - krmivo pro kočky
CAT WET (mokré) 34 877 38 915 12 %
CAT DRY (suché, granule) 9 765 9 584 - 2 %
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) 2 804 3 271 17 %
CAT MILK (mléko) 156 129 - 18 %

 

 

NielsenIQ je lídrem v oblasti poskytování komplexního a objektivního pohledu na chování
spotřebitelů na celém světě. Díky inovativní datové platformě a bohatým analytickým
možnostem NielsenIQ umožňuje předním světovým výrobcům a obchodníkům s
rychloobrátkovým zbožím činit odvážná a sebevědomá rozhodnutí.
Pomocí ucelených datových sad a díky jednotnému měření transakcí
poskytuje NielsenIQ svým klientům predikce chování spotřebitelů, díky kterým mohou
optimalizovat výkonnost napříč všemi maloobchodními formáty. Naše otevřená filozofie
integrace dat nám umožňuje vytvářet ty nejvlivnější datové sady o spotřebitelích z celého
světa. NielsenIQ přináší kompletní pravdu.
Společnost NielsenIQ, která je součástí portfolia mezinárodní společnosti Advent
International, působí v téměř 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace.
Další informace najdete na www.nielseniq.com.

NIQ je lídrem v oblasti poskytování informací o spotřebitelích, poskytující nejúplnější porozumění nákupnímu chování a odhalující nové cesty k růstu. V roce 2023 se společnost NIQ spojila s GfK a sloučila tak dohromady dvě přední společnosti v odvětví s bezkonkurenční celosvětovou působností. S celistvým pohledem na maloobchod a nejkomplexnějšími poznatky o spotřebitelích – poskytovanými prostřednictvím pokročilé analýzy a špičkových platforem – přináší NIQ úplný pohled/ the Full View™. NIQ, která je společností portfolia Advent International, působí ve více než 100 zemích světa, čímž pokrývá více než 90% světové populace. Pro více informací navštivte NIQ.com.

Zpět