Přihlášení
 

Zpět

Potrava pro domácí zvířata ČR a SR

Nielsen

Česká republika 2021

 

Česká republika - PET FOOD

Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie

(bez Makra a sKpecializovaných obchodů/Pet Shops)

Tržby v 1000 CZ

PET FOOD total
2020 2021

% změna 2021

vs 2020

DOG FOOD - psi 2 673 638 2 630 503 -2 %
CAT FOOD - kočky 3 139 670 3 466 341 10 %
DOG FOOD - psi
DOG WET (mokré krmivo) 1 012 845 1 014 950 0 %
DOG DRY (suché krmivo) 773 581 677 191 -12 %
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) 614 432 650 368 6 %
DOG CHEWY (žvýkací produkty) 272 779 287 994 6 %
CAT FOOD - kočky
CAT WET (mokré krmivo) 2 298 757 2 497 298 9 %
CAT DRY (suché krmivo) 670 512 738 138 10 %
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) 160 449 218 526 36 %
CAT MILK (mléko) 9 953 12 380 24 %

 

Slovenská republika 2021

 

Slovensko - PET FOOD

Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie

(bez Makra a sKpecializovaných obchodů/Pet Shops)

Tržby v 1000 EUR

PET FOOD total
2020 2021

% změna 2021

vs 2020

DOG FOOD - psi 50 766 53 518 5%
CAT FOOD - kočky 28 863 34 105 12%
DOG FOOD - psi
DOG WET (mokré krmivo) 20 180 22 042 9 %
DOG DRY (suché krmivo) 19 478 18 361 -6 %
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) 7 367 8 836 20 %
DOG CHEWY PRODUCTS (žvýkajcí produkty) 3 742 4 278 14 %
CAT FOOD - kočky
CAT WET (mokré krmivo) 21 281 24 602 16 %
CAT DRY (suché krmivo - granule) 5 901 7 168 21 %
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) 1 576 2 210 40 %
CAT MILK (mléko) 105 126 20 %

 

 

NielsenIQ je lídrem v oblasti poskytování komplexního a objektivního pohledu na chování
spotřebitelů na celém světě. Díky inovativní datové platformě a bohatým analytickým
možnostem NielsenIQ umožňuje předním světovým výrobcům a obchodníkům s
rychloobrátkovým zbožím činit odvážná a sebevědomá rozhodnutí.
Pomocí ucelených datových sad a díky jednotnému měření transakcí
poskytuje NielsenIQ svým klientům predikce chování spotřebitelů, díky kterým mohou
optimalizovat výkonnost napříč všemi maloobchodními formáty. Naše otevřená filozofie
integrace dat nám umožňuje vytvářet ty nejvlivnější datové sady o spotřebitelích z celého
světa. NielsenIQ přináší kompletní pravdu.
Společnost NielsenIQ, která je součástí portfolia mezinárodní společnosti Advent
International, působí v téměř 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace.
Další informace najdete na www.nielseniq.com.

NielsenIQ je lídrem v oblasti poskytování komplexního a objektivního pohledu na chováníspotřebitelů na celém světě. Díky inovativní datové platformě a bohatým analytickýmmožnostem NielsenIQ umožňuje předním světovým výrobcům a obchodníkům srychloobrátkovým zbožím činit odvážná a sebevědomá rozhodnutí. Pomocí ucelených datových sad a díky jednotnému měření transakcíposkytuje NielsenIQ svým klientům predikce chování spotřebitelů, díky kterým mohouoptimalizovat výkonnost napříč všemi maloobchodními formáty. Naše otevřená filozofieintegrace dat nám umožňuje vytvářet ty nejvlivnější datové sady o spotřebitelích z celéhosvěta. NielsenIQ přináší kompletní pravdu. Společnost NielsenIQ, která je součástí portfolia mezinárodní společnosti AdventInternational, působí v téměř 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace. Další informace najdete na www.nielseniq.com.

Zpět