Přihlášení
 

Zpět

Potrava pro domácí zvířata ČR a SR

Česká republika 2023

 

Česká republika - PET FOOD

Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie

(bez Makra a specializovaných obchodů/pet shops)

Tržby v 1000 CZ

PET FOOD total
2022 2023

% změna

2023/2022

DOG FOOD - psi 2 897 165 2 962 002 2 %
CAT FOOD - kočky 3 813 728 4 281 039 12 %
DOG FOOD - krmivo pro psy
DOG WET 1 122 830 1 158 698 3 %
DOG DRY (granule) 740 690 754 492 2 %
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) 751 280 776 515 3 %
DOG CHEWY (žvýkací produkty) 282 366 272 298 ¨-41 %
CAT FOOD - krmivo pro kočky
CAT WET 2 759 708 3 126 828 13 %
CAT DRY (granule) 805 393 871 515 8 %
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) 234 611 266 823 14 %
CAT MILK (mléko) 14 016 15 873 13 %

 

Slovenská republika 2023

 

Slovensko - PET FOOD

Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie

(bez Makra a specializovaných obchodů/pet shops)

Tržby v 1000 EUR

PET FOOD total
2022 2023

% změna 2023/2022

DOG FOOD - psi 59 252 66 695 13%
CAT FOOD - kočky 41 047 47 542 16%
DOG FOOD - krmivo pro psy
DOG WET 24 039 26 787 11 %
DOG DRY (granule) 21 357 24 523 15 %
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) 9 387 10 039 7 %
DOG CHEWY PRODUCTS (žvýkajcí produkty) 4 469 5 346 20 %
CAT FOOD - krmivo pro kočky
CAT WET 30 252 34 877 15 %
CAT DRY (granule) 8 268 9 705 17 %
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) 2 375 2 804 18 %
CAT MILK (mléko) 151 156 3 %

 

 

NielsenIQ je lídrem v oblasti poskytování komplexního a objektivního pohledu na chování
spotřebitelů na celém světě. Díky inovativní datové platformě a bohatým analytickým
možnostem NielsenIQ umožňuje předním světovým výrobcům a obchodníkům s
rychloobrátkovým zbožím činit odvážná a sebevědomá rozhodnutí.
Pomocí ucelených datových sad a díky jednotnému měření transakcí
poskytuje NielsenIQ svým klientům predikce chování spotřebitelů, díky kterým mohou
optimalizovat výkonnost napříč všemi maloobchodními formáty. Naše otevřená filozofie
integrace dat nám umožňuje vytvářet ty nejvlivnější datové sady o spotřebitelích z celého
světa. NielsenIQ přináší kompletní pravdu.
Společnost NielsenIQ, která je součástí portfolia mezinárodní společnosti Advent
International, působí v téměř 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace.
Další informace najdete na www.nielseniq.com.

NIQ je lídrem v oblasti poskytování informací o spotřebitelích, poskytující nejúplnější porozumění nákupnímu chování a odhalující nové cesty k růstu. V roce 2023 se společnost NIQ spojila s GfK a sloučila tak dohromady dvě přední společnosti v odvětví s bezkonkurenční celosvětovou působností. S celistvým pohledem na maloobchod a nejkomplexnějšími poznatky o spotřebitelích – poskytovanými prostřednictvím pokročilé analýzy a špičkových platforem – přináší NIQ úplný pohled/ the Full View™. NIQ, která je společností portfolia Advent International, působí ve více než 100 zemích světa, čímž pokrývá více než 90% světové populace. Pro více informací navštivte NIQ.com.

Zpět