Přihlášení
 

Zpět

Potrava pro domácí zvířata ČR a SR

Nielsen

Česká republika 2022

 

Česká republika - PET FOOD

Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie

(bez Makra a specializovaných obchodů/pet shops)

Tržby v 1000 CZ

PET FOOD total
2021 2022

% změna

2022/2021

DOG FOOD - psi 2 631 750 2 919 759 11 %
CAT FOOD - kočky 3 467 691 3 857 040 11 %
DOG FOOD - krmivo pro psy
DOG WET (mokré krmivo) 1 016 089 1 133 133 12 %
DOG DRY (suché krmivo) 677 218 746 771 10 %
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) 650 448 754 789 16 %
DOG CHEWY (žvýkací produkty) 287 995 285 066 ¨-1 %
CAT FOOD - krmivo pro kočky
CAT WET (mokré krmivo) 2 514 831 2 792 793 11 %
CAT DRY (suché krmivo) 738 138 814 565 10 %
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) 202 342 235 614 16 %
CAT MILK (mléko) 12 380 14 069 14 %

 

Slovenská republika 2021

 

Slovensko - PET FOOD

Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie

(bez Makra a specializovaných obchodů/pet shops)

Tržby v 1000 EUR

PET FOOD total
2021 2022

% změna 2022/2021

DOG FOOD - psi 53 518 59 633 11%
CAT FOOD - kočky 34 105 41 224 21%
DOG FOOD - krmivo pro psy
DOG WET (mokré krmivo) 22 042 24 215 10 %
DOG DRY (suché krmivo) 18 361 21 608 18 %
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) 8 836 9 330 6 %
DOG CHEWY PRODUCTS (žvýkajcí produkty) 4 278 4 480 5 %
CAT FOOD - krmivo pro kočky
CAT WET (mokré krmivo) 24 731 30 370 23 %
CAT DRY (suché krmivo - granule) 7 168 8 344 16 %
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) 2 080 2 399 13 %
CAT MILK (mléko) 126 151 20 %

 

 

NielsenIQ je lídrem v oblasti poskytování komplexního a objektivního pohledu na chování
spotřebitelů na celém světě. Díky inovativní datové platformě a bohatým analytickým
možnostem NielsenIQ umožňuje předním světovým výrobcům a obchodníkům s
rychloobrátkovým zbožím činit odvážná a sebevědomá rozhodnutí.
Pomocí ucelených datových sad a díky jednotnému měření transakcí
poskytuje NielsenIQ svým klientům predikce chování spotřebitelů, díky kterým mohou
optimalizovat výkonnost napříč všemi maloobchodními formáty. Naše otevřená filozofie
integrace dat nám umožňuje vytvářet ty nejvlivnější datové sady o spotřebitelích z celého
světa. NielsenIQ přináší kompletní pravdu.
Společnost NielsenIQ, která je součástí portfolia mezinárodní společnosti Advent
International, působí v téměř 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace.
Další informace najdete na www.nielseniq.com.

NielsenIQ je lídrem v oblasti poskytování komplexního a objektivního pohledu na chováníspotřebitelů na celém světě. Díky inovativní datové platformě a bohatým analytickýmmožnostem NielsenIQ umožňuje předním světovým výrobcům a obchodníkům srychloobrátkovým zbožím činit odvážná a sebevědomá rozhodnutí. Pomocí ucelených datových sad a díky jednotnému měření transakcíposkytuje NielsenIQ svým klientům predikce chování spotřebitelů, díky kterým mohouoptimalizovat výkonnost napříč všemi maloobchodními formáty. Naše otevřená filozofieintegrace dat nám umožňuje vytvářet ty nejvlivnější datové sady o spotřebitelích z celéhosvěta. NielsenIQ přináší kompletní pravdu. Společnost NielsenIQ, která je součástí portfolia mezinárodní společnosti AdventInternational, působí v téměř 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace. Další informace najdete na www.nielseniq.com.

Zpět