
Česká republika 2022
Česká republika - PET FOOD |
Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie
(bez Makra a specializovaných obchodů/pet shops)
Tržby v 1000 CZ
|
|
PET FOOD total |
2021 |
2022 |
% změna
2022/2021
|
DOG FOOD - psi |
2 631 750 |
2 919 759 |
11 % |
CAT FOOD - kočky |
3 467 691 |
3 857 040 |
11 % |
|
DOG FOOD - krmivo pro psy |
DOG WET (mokré krmivo) |
1 016 089 |
1 133 133 |
12 % |
DOG DRY (suché krmivo) |
677 218 |
746 771 |
10 % |
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) |
650 448 |
754 789 |
16 % |
DOG CHEWY (žvýkací produkty) |
287 995 |
285 066 |
¨-1 % |
|
CAT FOOD - krmivo pro kočky |
CAT WET (mokré krmivo) |
2 514 831 |
2 792 793 |
11 % |
CAT DRY (suché krmivo) |
738 138 |
814 565 |
10 % |
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) |
202 342 |
235 614 |
16 % |
CAT MILK (mléko) |
12 380 |
14 069 |
14 % |
Slovenská republika 2021
Slovensko - PET FOOD |
Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie
(bez Makra a specializovaných obchodů/pet shops)
Tržby v 1000 EUR
|
|
PET FOOD total |
2021 |
2022 |
% změna 2022/2021
|
DOG FOOD - psi |
53 518 |
59 633 |
11% |
CAT FOOD - kočky |
34 105 |
41 224 |
21% |
|
DOG FOOD - krmivo pro psy |
DOG WET (mokré krmivo) |
22 042 |
24 215 |
10 % |
DOG DRY (suché krmivo) |
18 361 |
21 608 |
18 % |
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) |
8 836 |
9 330 |
6 % |
DOG CHEWY PRODUCTS (žvýkajcí produkty) |
4 278 |
4 480 |
5 % |
|
CAT FOOD - krmivo pro kočky |
CAT WET (mokré krmivo) |
24 731 |
30 370 |
23 % |
CAT DRY (suché krmivo - granule) |
7 168 |
8 344 |
16 % |
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) |
2 080 |
2 399 |
13 % |
CAT MILK (mléko) |
126 |
151 |
20 % |
NielsenIQ je lídrem v oblasti poskytování komplexního a objektivního pohledu na chování
spotřebitelů na celém světě. Díky inovativní datové platformě a bohatým analytickým
možnostem NielsenIQ umožňuje předním světovým výrobcům a obchodníkům s
rychloobrátkovým zbožím činit odvážná a sebevědomá rozhodnutí.
Pomocí ucelených datových sad a díky jednotnému měření transakcí
poskytuje NielsenIQ svým klientům predikce chování spotřebitelů, díky kterým mohou
optimalizovat výkonnost napříč všemi maloobchodními formáty. Naše otevřená filozofie
integrace dat nám umožňuje vytvářet ty nejvlivnější datové sady o spotřebitelích z celého
světa. NielsenIQ přináší kompletní pravdu.
Společnost NielsenIQ, která je součástí portfolia mezinárodní společnosti Advent
International, působí v téměř 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace.
Další informace najdete na www.nielseniq.com.
NielsenIQ je lídrem v oblasti poskytování komplexního a objektivního pohledu na chováníspotřebitelů na celém světě. Díky inovativní datové platformě a bohatým analytickýmmožnostem NielsenIQ umožňuje předním světovým výrobcům a obchodníkům srychloobrátkovým zbožím činit odvážná a sebevědomá rozhodnutí. Pomocí ucelených datových sad a díky jednotnému měření transakcíposkytuje NielsenIQ svým klientům predikce chování spotřebitelů, díky kterým mohouoptimalizovat výkonnost napříč všemi maloobchodními formáty. Naše otevřená filozofieintegrace dat nám umožňuje vytvářet ty nejvlivnější datové sady o spotřebitelích z celéhosvěta. NielsenIQ přináší kompletní pravdu. Společnost NielsenIQ, která je součástí portfolia mezinárodní společnosti AdventInternational, působí v téměř 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace. Další informace najdete na www.nielseniq.com.